Sztuka komunikowania się

Szanowni Państwo, czy wiecie, że średnio pracownik spędza 80% dnia pracy na komunikowaniu się, to jest około 45 minut na każdą godzinę! Coraz więcej firm szukając pracowników oczekuje, że umiejętność komunikowania się kandydata będzie opanowana w równym stopniu co wiedza merytoryczna! Proponujemy Państwu udział w wyjątkowym szkoleniu, uczącym metod kształtowania własnego wizerunku i poprawnego komunikowania się z otoczeniem. Szkolenie ma zwiększyć Państwa szansę w rywalizacji na rynku pracy oraz polepszyć postrzeganie was przez innych ludzi. W trakcie warsztatów dowiedzą się Państwo, jak poprzez odpowiednią prezentację siebie sprawić, że będzie się lepiej postrzeganym przez pracodawcę, współpracowników i kontrahentów.

Szkolenie składa się z dwóch części – w pierwszej części dowiedzą się Państwo, jak skutecznie komunikować się z otoczeniem: jak przemawiać, przekonywać, jak skutecznie wpływać na zachowanie naszego rozmówcy. Jest to umiejętność niezbędna w trakcie negocjacji biznesowych czy rozmowy o pracę. W drugiej części zapoznamy Państwa z regułami doboru stroju. Nasz wygląd, a przede wszystkim to, w co i jak jesteśmy ubrani, jest kluczowy przy wywieraniu na rozmówcy najważniejszego, pierwszego wrażenia.

Szkolenie komunikowania się  poprowadzi Pani Beata Butwicka.

Beata Butwicka prowadzi szkolenie z wizerunku osobistego dedykowane dla Przedstawicieli Handlowych firmy Gardinia

Beata Butwicka prowadzi szkolenie z wizerunku osobistego dedykowane dla Przedstawicieli Handlowych firmy Gardinia

Beata Butwicka jest specjalistką ds. komunikacji. Ukończyła prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, marketing i zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu we Wrocławiu oraz marketing polityczny i medialny w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Jest wykładowcą uniwersyteckim. Od kilkunastu lat z sukcesami pracuje w branży public relations. Doradzała w kwestii komunikacji prezesom koncernów i przedstawicielom władz, kreuje wizerunek polityków i biznesmenów, firm i instytucji. Jest prezesem Agencji PR Preludium.

Część szkolenia o komunikacji porusza zagadnienia:

1. Czym jest     proces  komunikowania  się?     Części  składowe,   uczestnicy  i  funkcje komunikacji.

2. Jak komunikować się wiarygodnie. Wizerunek i jego rola w przekazywaniu informacji.

3. Jak mówić, żeby być zrozumianym. Komunikacja werbalna i jej cechy.

4. Mowa ciała:  klucz do sukcesu. Co mówi nasze ciało,  kiedy milczą nasze usta.
Rozumienie i komunikacji niewerbalnej. Sztuka panowania nad ciałem i emocjami w czasie
przemowy.

5. Ucz się od  najlepszych.  Najlepsi mówcy,  najskuteczniejsze mowy czyli  mistrzowie
wywierania wpływu na innych.

Część wizerunkowa szkolenia obejmuje następujące tematy:

1. Styl ubierania się a styl życia. Jak dopasować ubiór do własnej osobowości, wykonywanej
funkcji.

2. Sylwetki ludzkie: ich rodzaje, wady oraz sposoby ukrycia ich niedostatków.

3. Analiza kolorystyczna: który kolor pasuje do Ciebie?    Przeprowadzanie indywidualnej
analizy kolorystycznej, dobór odpowiednich barw ubrań i zestawienie kolorystyczne stroju.

4. Dress code, czyli co włożyć na daną okazję? Omówienie rodzajów ubrań, właściwych do
założenia w pracy, na bankiet, wystawne przyjęcie lub bal. Etykieta związana z ubiorem.

5. Elementy stroju. Jak dobierać koszulę,  krawat,  pasek, torebkę,  buty i inne części
garderoby.

6. Dodatki do stroju: jakie drobne elementy mogą całkiem zmienić Twój wygląd i sposób
odbierania Cię przez otoczenie.

7. Makijaż i fryzura. Kolory i rodzaje makijażu, pasujące do Twojej twarzy.   Jak dobrać
fryzurę, by wyeksponować piękno i ukryć wady naszej twarzy.

8. Ucz się na cudzych błędach. Najczęściej popełniane błędy w doborze strojów.

9. Co będzie modne, a czego lepiej nie zakładać. Bądź na topie w nadchodzącym sezonie.

Napisz do nas